پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118741
روابط عمومي بسيج بسياري از اهداف مقدس سازمان بسيج مستضعفين را برآورده کرده است
تاریخ انتشار : 1393/06/11
نمایش : 1584
مسوول سازمان بسيج طلاب گفت: روابط عمومي بسيج توانست با برگزاري جشن پيروزي غزه، تاثير قدرت مقاومت در مقابل استکار جهاني را به زيبايي بازگو کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پيش از ظهر امروز در حاشيه برگزاري نخستين گردهمايي معاونين روابط عمومي بسيج، حجت الاسلام علي رضايي مسوول سازمان بسيج طلاب در گفتگو با خبرنگار بسيج، گفت:  يکي از وظايف روابط عمومي بسيج آن  است که گزارشي از عملکرد سازمان به مخاطبين ارائه دهد که اين امر به دليل آنکه مخاطبين بسيج اقشار مختلف مردم هستند از اهميت بسيار بالا و ويژه اي برخوردار است.

 وي با بيان اينکه اعضاي روابط عمومي بسيج بايد آنقدر نخبه باشند که بتوانند همه اقشار مختلف سازمان را تحت پوشش قرار دهند، افزود: روابط عمومي بسيج بايد بتواند همه مخاطبين را نسبت به عملکرد سازمان اقناع کند که اين امر نقش اعضاي روابط عمومي را حساس مي کند.

وي در ادامه با اشاره به اينکه روابط عمومي بسيج بسياري از اهداف مقدس سازمان بسيج مستضعفين را برآورده کرده است تصريح کرد: پيشرفت عظيمي در عملکرد روابط عمومي بسيج در سالهاي اخير ديده مي شود که از جمله آنها انعکاس فراگير اخبار و عملکرد هاي بسيج در همه زمينه ها و کليه اقشار مي باشد.

حجت الاسلام والمسلمين رضايي در پايان ياد آور شد: با توجه به پيروزي مقاومت فلسطين وغزه، سازمان روابط عمومي بسيج توانست با برگزاري با شکوه جشن پيروزي غزه، تاثير قدرت مقاومت در مقابل استکار جهاني را به زيبايي بازگو کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html